Saturday 18 October 2014

Caoch Has 0173256869 (Ahli Bebas Herbalife Malaysia) : Testimoni Pengguna Herbalife yang berjaya terkini 2015 | 2016

Result speak the loudest kan .

Semuanya kena mengena dgn kalori dan khasiat pemakanan sehari hari . Takde kena mengena dgn kalau saya stop , naiklah , 

Meh saya belanja sikit gambar gambar team saya yg sangat AMAZING TRANSFORMASI -HEHEHEHE 




Ni team saya .namanya siti salwa . Dulu posing selalu nak cari tiang . Skrg alhamdulillah posing pon comel je . Turunn 12 kg . 

Ni pon team saya , namanya fifie . Dulu baju nak pakai menanges nak pikir . Skrg semua baju saiz S . Turun 12 kg . Yg paling penting ..MAINTAIN  lifestyle yg betul
Adik comei ni student UITM PERLIS . mmg nampak sangat transformasi dia . Turun 13 kg . Baju yg sama tu to saiz orgnya da beza ☺️


Ni kak lin from kuantan . Dulupon comel tp skrg lg comel kan .k lin turun 10 kg and feel  so good .


Nak citer mmglaaa tersangat ramai yg dah berjaya . Tak tercerita . Yg penting anda bermula dahulu . Sudah pastu saya akan memberikan coaching , wellnes evaluation , meal plan , magic numbers 
Hubungi saya di 017 325 6869 haslina /mnasir 


Produk produk ini tidak bertujuan mendiagnos, merawat , mencegah atau mengubati mana mana penyakit .

Bring it HOME lifestyle batu caves , gombak



017 325 6869